Els únics elements que ens determinen a cadascú és la genètica, l'educació, el context en que ens desenvolupem, la cultura que ens envolta i l'estructura familiar entre altres.
Els mateixos elements fan que cada persona sigui diferent i tingui el seu propi projecte, és a dir, la seva pròpia vida. Durant aquest projecte tindrem cadascú que prendre diversos camins i opcions, lo que condiciona renúncia a la resta de propostes i escollir una sola. Les decisions sempre estaran condicionats pels nostres límits.
Aquest projecte també esta condicionat per la societat, la qual fa impossible que tan homes con dones no estiguin sols. La humanitat sempre ha tingut aquesta necessitat de socialitzar-se amb el seu voltant i de viure en societat per poder desenvolupar-se completament.
Per això, interacció amb els nostres familiars, família,cercle d'amics i/o companys i etc. també ens forma com a persones. I d'aquestes interaccions també surten conflictes. Que algunes situacions o circumstàncies surtin a vegades conflictes no és ni bo ni dolent, simplement inevitable. La manera de resoldre el conflicte és el que pot ser la correcta o la inadequada.
La nostra vida es com una gran diana bidireccional, en el qual el cercle d'enmig dependria i es definiria a través de tots el demés cercles i viceversa.
Curtmetratge "Validation" vist a la classe:

Al parlar sobre aquest tema, sobre les persones, la societat i allò que ens defineix, me'n recordat d'un vídeo que vaig veure per casualitat a YouTube i em va fer reflexionar molt.
ResponEliminaAquí el link: https://www.youtube.com/watch?v=srT0h8FmC6E
La vida per un esser humà esta influenciada per molts factors, encara que alguns com l'entorn que ens envolta no el podem escollir. Nosaltres mateixos tenim que prendre decisions que seran importants per la nostra vida, amb els límits que tinguem, per això crec que el que triem ens defineix com a persona. Una de les coses que si podem escollir al llarg de la nostra vida són els amics i quan més amics de llocs de diferents tenim serà millor per no estar sempre en la nostra zona de confort.
ResponEliminaM’ha semblat un article molt interessant, i és curiós com sent tant semblants som tant diferents entre nosaltres, i que depenent de com fem les coses ens fem d’una manera o d’una altra. En quant al vídeo crec que estava molt ben fet i molt ben pensat l’argument i és un exemple a seguir.
ResponElimina