dijous, 26 de març del 2015

Els valors de la convivència

En la classe d'avui, dimecres 25, hem parlat dels valors de la convivència. El nostre grup hem tingut que escollir cinc valors entre els vint que hi havien. Aquests eren:
  • Paciència
  • Pau
  • Constància
  • Respecte
  • Compassió
  • Urbanitat
  • Confiança
  • Generositat
  • Responsabilitat
  • Tolerància
  • Creativitat
  • Llibertat
  • Sinceritat
  • Alegria
  • Justícia
  • Cooperació
  • Prudència
  • Amistat
  • Diàleg
  • Ordre
Després teniem que escollir cinc valors que per nosaltres eren importants per la convivència, també teniem que buscar una definició per cada paraula i posar-ho en ordre d'importància:

1.Cooperació: Treballar conjuntament.

2.Respecte: Valor de no menysprear les opinions dels altres.

3.Confiança: Tenir seguretat per creure en les persones que ens envolten.

4.Diàleg: Solucionar els problemes parlant.


5.Llibertat: Poder expressar les teves idees sense límits.







2 comentaris:

  1. Després de concloure amb els meus companys del blog els cinc principals element o valors de la convivència, crec que hem fet una bona elecció. Primerament, m'agrada que en primera posició estigui la cooperació perquè aquesta ajunta altres valors indirectes com l'amistat. A més, també m'agrada el missatge i a través de com el transmeten el vídeo del mateix apartat.

    ResponElimina
  2. Jo he escollit aquests valors en aquest ordre:
    1.Respecte: Donar valor a opinions i accions del demés.
    2.Alegria: Ser feliç.
    3.Diàleg: Solucionar els problemes parlant.
    4.Cooperació: Ajudar i fer entre tots uns millor convivència.
    5.Sinceritat: No mentir.

    ResponElimina